miercuri, 7 octombrie 2009

Orange!

From: Marian Ursan <marian.ursan@gmail.com>
To: serviciul.clienti@orange.ro
Date: Wed, Oct 7, 2009 at 12:03 PM
Subject: lipsa de acoperire (pe bune)

Doamna/Domnule,

Doresc sa fac o sesizare cu privire la imposibilitatea folosirii telefonului mobil in Str. Schitu Magureanu 5, in incinta Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, din lipsa de semnal. Am ajuns la aceasta varianta scrisa pentru ca nu am fost crezut (de catre colegele dumneavoastra de la 411) ca in centrul capitalei nu exista retea Orange! In curtea facultatii ocazional se poate comunica daca prinzi un "firicel" de retea, insa din cladire este imposibil sa suni sau sa primesti apeluri. Banuiesc ca nu are rost sa mai adaug in cate situatii penibile m-am aflat din aceasta cauza. Stiti cate fete m-au parasit pe motiv ca mi-am inchis telefonul cand trebuia sa le zic daca mai mergem sau nu la munte? Nici ele n-au crezut ca in centrul capitalei nu exista retea Orange!

Nu sunt singurul in aceasta ipostaza. Daca este nevoie, am sa trec la strangere de semnaturi, insa acest efort din partea mea, in cazul in care se dovedeste ca am dreptate, trebuie sa fie recompensat de catre Orange :) Abonament gratis pe viata! Situatia asta este de cel putin 3 ani de cand sunt eu pe acolo si va dati seama cati au renuntat la Orange din acest motiv? Vedeti, asta este explicatia pentru scaderea numarului de clienti...nu criza!

Va rog sa verificati! Aveti sansa sa faceti ceva bun sau ma vad nevoit sa trec pe Cosmote! Si asa imi plac mai multe reclamele lor!

Cu deosebita sinceritate,

Marian Ursan
Telefon mobil: 0744 682 227 (degeaba verificati, platesc la timp factura!)
PS Va stau la dispozitie telefonic cu orice informatie necesara. Daca este nevoie, aranjam o intalnire in locatia respectiva ca sa facem o verificare. Va rog sa-mi raspundeti in scris, pe mail.

5 comentarii:

  1. Te felicit pentru initiativa :) era si timpul sa se ocupe cineva de problema asta :)
    Semant : L. O persoana care se confrunta cu aceeasi problema cand vine la scoala si incearca sa isi foloseasca tel :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rectifica-ti plangerea!Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala se afla pe Schitu Magureanu Nr. 9. ... :D
    L.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai...sectorul 5, nu? Adresa...Schitu Magureanu, nr. 9, exact cum am zis si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. OPC, ANRC, Digi-Mobil

    compunere:
    Nu te chinuii cu plangerile ca nici ei nu se plang tie, ia mai bine securea, flinta, sau desert eagle 3.0 si incepe o revoluite pe la OPC. Daca te afli printre cei 0,01% care NU sunt finalizati de OPC, intotdeauna exista baietii de la Asociatia Romana pentru Reglemantarea in Comunicatii, de aici nu scapi fara sa te rezolve. Dupa atatea finalizari iti iei un Digi ca are semnal si in metrou, e 3g.

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca nu rezolv cu petitia, trec la planul B, adica strang semnaturi. Daca nici atunci nu e gata...trec la planul C, D si E, adica OPC, ANRC, Digi-Mobil. Mai am unul, F!

    RăspundețiȘtergere