miercuri, 28 octombrie 2009

Orange, Episodul 2

From: Serviciul Clienti Orange
To: marian.ursan@gmail.com

Date: Wed, Oct 28, 2009 at 9:39 AM
Subject: Ref: (PSP-16105) Raspuns Orange 0744682227
mailed-byorange.ro

Stimate domnule Ursan,

Referitor la sesizarea dumneavoastra, in cazul in care este in continuare valabila, pentru a efectua verificari mai amanuntite va rog sa reveniti cu detalii privind urmatoarele aspecte:

- situatia reclamata este intalnita si pe alte numere de telefon - exemple ;
- de cand ati sesizat situatia reclamata ? Inainte era bun semnalul ?
- care este zona afectata de lipsa semnalului (cea cunoscuta de dumneavoastra) ?
- ce anume se intampla cand incercati sa initiati apeluri /cand alte persoane incearca sa va contacteze ?
- cate linii de semnal exista ?
- situatia este aceeasi indiferent de intervalul orar ?
- exemplu de apel emis ( numar apelat, data si ora exacta )

Orange Romania ia toate masurile necesare pentru a asigura accesul clientilor la serviciile Orange, dar, din nefericire, nu poate oferi garantia unei transmisii perfecte, oriunde si la orice ora. Semnalele pot fi perturbate de lucrari temporare de intretinere si optimizare a retelei, de surse radio-electrice externe, de diferite obstacole (cladiri, tunele, denivelari accentuate ale solului), precum si de defectiuni intervenite in urma unor incidente izolate, pe care incercam sa le remediem in cel mai scurt timp.

Va asigur insa ca suntem preocupati de imbunatatirea continua a serviciilor si ariei de acoperire a retelei noastre. In cazul in care situatia nu s-a remediat, pentru a putea face investigatii mai amanuntite, legate de calitatea semnalului, va rugam sa reveniti cu detaliile solicitate.

Ne cerem scuze pentru inconvenientele create de situatia expusa de dumneavoastra, fiecare reclamatie reprezinta o ocazie pentru a ne imbunatatii serviicile si va asiguram in acest sens ca sesizarile dumneavoastra sunt tratate cu seriozitate.

Va multumim pentru intelegere si ramanem in continuare la dispozitia dumneavoastra pentru detalii cu privire la serviciile Orange.

Cu stima,
Giulia-Carina Cristea
Asistent Serviciul Clienti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu