marți, 2 februarie 2010

Smallers

Cand schimbi metroul la Unirii ca sa mergi spre Universitate, treci prin pasajul ala lung si cu tavanul jos, de ma intreb mergeu cum naibii scap de acolo daca pica pe noi. Si cum mergeam asa, ghici pe cine vad...

Acum ne intoarcem in timp, exact ca in filme cand sta unu' asa cu fata ganditoare, imaginea incepe sa faca valuri si trece usor spre un plan alb negru sau sepia, se schimba decorul, lumina si sunetul. Se aud cirpituri de pasarele, soare afara si eu mai tanar cu 6 sau 7 ani, mergand in Laptarie, sus la Motoare. Cred ca aveam parul lung! Super-distractie sa vezi filme acolo vara! Cum mergeam devreme ca sa prindem locuri bune, pana incepea filmul, ne apuca foamea. Oferta: mici, cartofi prajiti, salata, fasole, carnati etc. Ma "rezumam" la niste mici cu cartofi si salata (sper ca doamna nutritionist nu citeaste... oricum a fost inainte sa o cunosc si regret fapta). Asa... acolo la mici, dadeai comanda si-ti zicea 10 minute, 15 minute... dupa situatie. Si era o fata asa simpatica acolo, simpatica foc. Ce discutii sa am cu ea? Dadeam comanda si fix in 10 minute sau 15 cum zicea ea, ma prezentam cu bonul. Azi asa maine asa, se intampla sa nu fie gata comanda si-mi mai zicea... inca 3 minute, 2 sau upsss am incurcat comanda. Nu ma suparam, cum sa ma supar? Imi placea de ea. Cred ca 2 veri am mancat mici.

Trec cativa ani buni si anul trecut o vad in facultate tadammm! Schimbam o privire, doua... ne salutam si trecem mai departe. Dupa o luna iar si iar pana ne trezim la Social unu' langa altul. Plin de incredere o intreb ce mai face si asa... spontan (sanchi am facut repetitie doua mainute in gand inainte) ii zic... auzi dar tu stii de unde ne cunoastem? Mirata ma intreaba de unde? Ii zic... de la mici. Ea zice... da, din Laptarie, normal ca-mi amintesc. Pai si ma mai tii maine, intreb eu... Da, zice ea, cum sa nu, erai cel mai simpatic client. Nu te enervai niciodata!

Si cum ma gandeam ce sanse am sa supravietuiesc in tunel, ea trece in sens opus si ne salutam. Ca sobolanii murim daca se inunda, va zic eu. Pai n-ai cum sa fugi, aia e toata problema.

3 comentarii:

  1. mi-ai facut pofta de smallers cu mustar. dragutz!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu te-am cunoscut acu 7 ani si nu aveai parul lung....

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, buni micii si vremurile....ce vremuri...
    Ar trebui sa mai scrii, Marian...

    RăspundețiȘtergere