luni, 14 decembrie 2009

Orange & Mos Craciun :)

From: Marian Ursan
To: Serviciul Clienti Orange
Date: Mon, Dec 14, 2009 at 4:58 PM
SubjectRe: Ref: (PSP-16105) Raspuns Orange 0744682227
Mailed-bygmail.com

Stimata Doamna Giulia-Carina Cristea,

Va rog sa ma scuzati ca n-am apucat sa va scriu mai repede. Am fost foarte ocupat.
Uitati raspunsurile mele:

Intrebarea dvs.: situatia reclamata este intalnita si pe alte numere de telefon - exemple ;
Raspunsul meu: da, este intalnita si pe alte numere de telefon. Va pot da exact 71 de exemple.

Intrebarea dvs.: de cand ati sesizat situatia reclamata? Inainte era bun semnalul ?
Raspunsul meu: am mai zis... de 3 ani de cand sunt la scoala. Inainte...adica inainte de cei 3 ani? Sincer nu stiu!

Intrebarea dvs.: care este zona afectata de lipsa semnalului (cea cunoscuta de dumneavoastra) ?
Raspunsul meu: hmmmmm n-am inteles intrebarea. Poate ca mai sunt si alte zone afectate...dar nu stiu nimic de ele...sau nu la asta se refera intrebarea?

Intrebarea dvs.: ce anume se intampla cand incercati sa initiati apeluri /cand alte persoane incearca sa va contacteze ?
Raspunsul meu: nu se intampla nimic...nimic! Nu pot sa initiez apeluri si daca cineva incearca sa ma contacteze robotul zice ca abonatul are telefonul inchis...

Intrebarea dvs.: cate linii de semnal exista ?
Raspunsul meu: linii? nu exista! Semnalul nu exista! Sunt zone in care exista un firicel de semnal, nimic mai mult.

Intrebarea dvs.: situatia este aceeasi indiferent de intervalul orar ?
Raspunsul meu: aaaaa da, tot timpul!

Intrebarea dvs.: exemplu de apel emis ( numar apelat, data si ora exacta )
Raspunsul meu: pai acum nu sunt la scoala. Dar maine o sa sun la dvs. si in timp ce stam asa de vorba eu am sa intru in scoala si o sa vedem ce se intampla impreuna. E OK? Pentru asta va rog sa-mi lasati un numar de telefon. E ok daca ma sunati dvs.?

Am strans semnaturi sa vedeti ca nu glumesc. Va atasez 2 liste cu 71 de semnaturi ale clientilor Orange deranjati ca nu au retea in Str. Schitu Magureanu 9. Vedeti, m-am tinut de cuvant!

Asaaaa...bun! Acum ce-mi doresc? In afara de rezolvarea situatiei, imi mai doresc de la Mosu', in semn de recunoastinta ca am sesizat situatia si ca am salvat Orange de la pierderea unui numar mare de clienti, un telefon Blackberry! Nu vreau iPhone ca nu are butoane si mie imi place sa butonez. Blackberry are tot alfabetul! Daca nu se poate un telefon...atunci abonament gratis toata viata. Deal?

Cu bine,
Marian

Un comentariu: